TV3 projektas „Šok su manimi“ lietuvėms padės ieškoti vyro milijonieriaus Amerikoje
Parašė Zaliukas· October 20 2014 11:10:00
Televizinėje praktikoje jau tapo įprasta, kad įvairių projektų rengėjai ieško verslininkų paramos. DELFI pavyko išsiaiškinti, kad šiemet „Šok su manimi“ rengianti prodiuserinė kompanija „Just TV“ užmezgė išties neįprastą pažintį.

Vienu iš TV3 kanalo „Šok su manimi“ projekto rėmėju tapo pažinčių svetainė „Match Million“. Neseniai pradėjusi veikti internetinė svetainė dėmesį kreipia į Rytų Europą.

Kaip skelbia svetainės įkūrėjai, ji skirta viengungiams iš Šiaurės Amerikos, ieškantiems pažinčių, tačiau nerandantiems jų tėvynėje. „Vis daugiau pasiturinčių vienišų vyrų žvalgosi tobulos jiems skirtos moters būtent užsienyje. Siūlome paprastesnį ir saugesnį būdą susisiekti ir susitikti su šiomis moterimis“, - džiaugėsi tinklapio įkūrėjas vadovas Aaronas Perezas.

Anot verslininko, tinklapio atstovai bus kviečiami į tiesioginę šou „Šok su manimi“ transliaciją. Jiems bus skirtas staliukas, prie kurio sėdėdami jie galės stebėti šokėjų pasirodymus. Mainais už materialinę paramą A. Perezo verslas gaus reklamą internetinėje svetainėje, logotipo integravimą ir reklamą žiniasklaidoje.

Užsieniečių rinkodara, anot jų, visų pirma nukreipta į Rytų Europos šalių gyventojas. Remdama „Šok su manimi“ projektą, įmonė tikisi tapti žinoma. Dauguma „Šok su manimi“ žiūrovų – moterys, o tai puiki galimybė pritraukti jų dėmesį į neseniai sukurtą pažinčių svetainę.

Projekto prodiuserė Neringa Kavaliauskienė šios žinios nepaneigė, tačiau į detales veltis nenorėjo: „Nieko negaliu kalbėti“. Susisiekti su „Just TV“ vadovu Justinu Milušausku ketvirtadienio rytą nepvyko.

DELFI žiniomis, verslininkas iš Amerikos Lietuvoje viešėjo ir su projekto rengėjais buvo susitikęs liepos viduryje. Jaunasis verslininkas taip pat apsilankė Druskininkuose, viešėjo Palangoje.

„Šok su manimi“ TV3 eteryje turėtų būti transliuojamas nuo rudens pabaigos.