Kultinis filmas „Vienas namuose“ - žiūrimiausias šią žiemą
Prabėgus pirmajai žiemos savaitei, žiūrovai jau džiaugiasi šventinio eterio dovanomis, o televizijos skaičiuoja žiemiškus reitingus. Žiniasklaidos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, gruodį muzikinis šou „X Faktorius“ išlieka populiariausia pramogine laida šalyje, „Pasmerkti 2“ - toliau karaliauja žiūrimiausių serialų viršūnėje, o žiūrimiausiu šios žiemos filmu tapo kultinė komedija „Vienas namuose“, be kurios neapsieina nė vienos TV3 Kalėdos.
„Laukti gražiausių žiemos švenčių drauge su kultinio berniuko nuotykiais iki ašarų juokingoje komedijoje „Vienas namuose“ TV3 televizija kasmet kviečia jau nuo 1998-ųjų. Per 17 metų TV3 žiūrovai pamilo šią tradiciją ir kiekvieną gruodį klausia - ar ir šiemet rodysime „Vienas namuose“? Šio filmo pasirodymas eteryje jau tapo ženklu, kad Šv. Kalėdos - visai čia pat“, - pasakoja žiūrimiausios televizijos Lietuvoje TV3 užsienio programų vadovė Ieva Govedaitė.
Pirmoji „Vienas namuose“ (Home Alone) dalis, parodyta šeštadienį 19.00 val., nušluostė nosį visiems konkurentams ir įsitvirtino pirmoje savaitės TOP‘o vietoje (12 01 - 12 08). Komedija sudomino 29,1 proc. televizijos žiūrovų, tuo tarpu artimiausio konkurento rodytas muzikinis šou - vos 23,8 proc. Tarp 15−49 metų amžiaus žiūrovų „Vienas namuose“ buvo dar populiaresnis - filmą rinkosi net 39 proc. žiūrovų, o artimiausio konkurento tuo metu rodytą programą - tik 21,3 proc. TV3 žiūrovai dar du šeštadienius galės stebėti Macaulay Culkino herojaus nuotykius.
TV3 televizija užtikrintai lyderiauja Lietuvos TV rinkoje. Žiūrovai renkasi šio kanalo programas ir darbo dienomis geriausiu laiku, ir savaitgaliais. Šeštadienį pažiūrėję „Vienas namuose“ žiūrovai neperjungė kanalo. Vakaro filmas „Ponas ir ponia Smitai“ (Mr. & Mrs. Smith) surinko kone dvigubai didesnę auditoriją, nei artimiausio konkurento juosta „Moteris katė“ (Catwoman). Herojų kovos rezultatas - 21,2 proc. prieš 12,3 proc. Angelinos Jolie ir Brado Pitto naudai.
Sekmadienį tradiciškai triumfavo muzikinis šou „X Faktorius“. Šįkart tiesioginė šou transliacija, kurios metu teko atsisveikinti su antra dalyve, sutraukė 26,3 proc. žiūrovų, tuo tarpu artimiausio konkurento tuo metu rodyta programa - 18 proc.
No Comments have been Posted.