Oh no! Where's the JavaScript?
Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.

Kuo minta ežiai?

Kuo minta ežiai?
Šį sekmadienį „Penktokų iššūkyje“ (TV3, 17 val. 40 min.) žaidimą tęsia Martynas Sičiūnas, fizikos bakalauras, šiuo metu siekiantis tarptautinės prekybos mokslų magistro laipsnio.

Praėjusioje laidoje Martyną nuo iškritimo išgelbėjo jo bendravardis penktokas Martynas, teisingai suskaičiavęs, kiek kainavo Rūtos pirkti ledai. Tačiau antrąkart Martynas žaidėjui nebepadėjo, todėl 25 metų fizikui teko prisipažinti, kad už penktokus jis tikrai nėra gudresnis.

Antroji įrodyti savo gudrumą ryžosi 26 metų logistikos vadovė Reda Jazepčikienė, etnologijos bakalaurė. Tačiau kas įkandama penktokui, ne visada įveikiama suaugusiųjų.

Tad Redai daugiausia sunkumų sukėlė žiūrovų atsiųstas paprastas vaizdo klausimas: kuris miško gyvūnas skiria valgomus grybus nuo nevalgomų ir džiovina juos ėdesiui?

Žaidėja niekaip negalėjo apsispręsti, ar tai ežys, ar voverė. Ir tik laidos vedėjas Andrius Rožickas tiksliai žinojo, kodėl Reda suklydo.

Keturis vaikus auginantis 47-erių Kęstutis Rupulevičius, teatro režisūros bakalauras ir teisės magistras, netvirtino, kad žino viską, tačiau tikrai nesitikėjo, jog suklups vos pradėjęs žaidimą, kai susigundys pasižiūrėti, kokį vaizdo klausimą „Penktokų iššūkiui“ atsiuntė žiūrovai.

Ir tik šaunuolė Vika išgelbėjo Kęstutį nuo gėdos, teisingai atsakiusi į klausimą „Koks lietuvių poetas pasirašinėjo Vytės Nemunėlio slapyvardžiu?“.

Zaliukas October 28 2007 2,157 0 comments 0 out of 0 ratings

0 comments

Leave a Comment

Please Login to Post a Comment.
  • No Comments have been Posted.

Rating is available to Members only.
Please Login or Register to vote.
Awesome! (0)0 %
Very Good (0)0 %
Good (0)0 %
Average (0)0 %
Poor (0)0 %






Sveiki, klausimus ,
pasiūlymus siųskit elektroniniu paštu
zaliukui@gmail.com



tik norint
pakomentuoti.