TV3 - antras mėgstamiausias lietuviškas prekės ženklas
Lietuvos gyventojai jau ne vienerius metus išreiškia simpatijas TV3 prekės ženklui, o šiemet jį įvardijo net antru mėgstamiausiu iš visų lietuviškų prekės ženklų.
Tai rodo rinkos tyrimų bendrovės „TNS Emor“ duomenys, atlikus mėgstamiausių prekių ženklų tyrimą visose Baltijos valstybėse.
Iš visų, įskaitant tarptautinius, mūsų šalyje tirtų prekės ženklų, TV3 užima net 7 vietą, aplenkdama tokius gigantus kaip „Skype“ ar „Nike“ ir būdama greta tokių pasaulinių prekės ženklų kaip „Google“, „Facebook“, „Apple“ ir kitų.
„Šie rezultatai patvirtina, kad esame labai svarbi kiekvieno Lietuvos gyventojo gyvenimo dalis. Mums rūpi visuomenė, kurioje gyvename, svarbu būti kartu. Ir toliau sieksime kartu dalintis džiaugsmu, švęsti pergales, ugdyti pilietines vertybes ir saugoti mūsų valstybės laisvę, kartu įdomiai leisti laiką, ilsėtis bei dalintis svarbiausia informacija“, - sako UAB „TELE-3“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
TV3 vienu mėgstamiausių prekės ženklų yra išrenkama jau ne vienerius metus iš eilės.
Minimas šių metų tyrimas buvo atliktas 2015 metų sausio - vasario mėnesiais, tarp nuolatinių 15-65 m. amžiaus gyventojų Baltijos šalyje (imties dydis - bent 1000 respondentų kiekvienoje jų). Iš viso kiekvienos šalies tiriamųjų sąraše buvo 145 prekės ženklai.
No Comments have been Posted.