Oh no! Where's the JavaScript?
Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.

TV3 - žiūrimiausia televizija 15 metų iš eilės: atskleidė, kas žiūrovus domino labiausiai

TV3 - žiūrimiausia televizija 15 metų iš eilės: atskleidė, kas žiūrovus domino labiausiai
2018 m. TV3 televizija buvo pati žiūrimiausia Lietuvoje - jos transliuojamas laidas ir programas pasižiūrėjo daugiau nei 2,6 mln. gyventojų.

Praėjusiais metais net 17,8 proc. visų televizijos žiūrovų rinkosi TV3 ir tai yra geriausias rezultatas nuo 2011 metų, kuomet buvo išjungti analoginės antžeminės televizijos siųstuvai ir pereita prie skaitmeninės televizijos. Žiūrimiausios televizijos pozicijų TV3 neužleidžia jau 15 metų iš eilės.

Finansiškai aktyvių žiūrovų auditorijoje (15-49 m.) TV3 prie ekranų subūrė net 25,9 proc. žiūrovų, tai yra 10,7 proc. daugiau lyginant su 2017 m. ir net 24,5 proc. daugiau nei 2016 m. Artimiausias konkurentas šioje auditorijoje aplenktas 65 proc.

„Nuoširdžiai dėkojame ištikimiems mūsų žiūrovams, kurie vertina, tai, ką darome jiems ir dėl jų. Tai, kad TV3 ženklas patenka į mylimiausių penketuką ir rikiuojasi šalia tokių tarptautinių grandų kaip „Google“, „Facebook“, „Youtube“, o žiūrimiausia televizija yra jau net 15 metų - mums yra didžiulis įvertinimas ir paskata. TV3 kasdien kuria daugiau nei 140 atsidavusių žmonių, todėl ir kitais metais, tikiu, laimėsime“, - sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

Tendencijos išlieka tokios pat jau keletą metų. Daugiausiai žiūrovų dėmesio praėjusiais metais sulaukė TV3 žinios, pramoginiai projektai ir šou, lietuviški serialai bei sporto transliacijos.

Džiugina nuolat augantis TV3 žinių populiarumas. 2018 m. auditorijos dalis siekė 30,3 proc., tai yra 4,1 proc. daugiau nei 2017 m. ir net 13,1 proc. daugiau nei 2016 m. Pernai TV3 žinias iš viso matė 2,4 mln. lietuvių, o viena laida vidutiniškai pritraukdavo apie 451 tūkst. žiūrovų.

Pramoginių projektų kategorijoje absoliutus lyderis - muzikinis šou „X Faktorius“, kuris sekmadieniais prie TV ekranų suburdavo vidutiniškai apie 808 tūkst. žmonių, o per visus metus projektą iš viso pamatė daugiau nei 2 mln. lietuvių. Itin žiūrimas buvo ir politinis humoro šou - „Auksiniai svogūnai“, pritraukę daugiau nei 50 proc. auditorijos, greta rikiuojasi metų muzikos apdovanojimai M.A.M.A.

Tuo tarpu lietuviški serialai - ar apie meilę, ar kriminalinio pobūdžio - beveik vienodai žiūrimi, pavyzdžiui, „Moterys meluoja geriau“ ir „Pasmerkti“ vieną seriją vidutiniškai pažiūri apie 400 tūkst. gyventojų. Iš užsienietiškų filmų populiarumo nepraranda „Vienas namuose“ bei „Disney“ animacija.

Sporto transliacijų žiūrimumas tik patvirtina, kad lietuviai yra ištikimi krepšinio gerbėjai, pavyzdžiui, vyrų krepšinio rinktinės atrankos kovas Pasaulio čempionate pasižiūrėjo 1,6 mln. lietuvių. Olimpinės žaidynės, kurios buvo transliuotos net 136,9 valandas, pritraukė 1,8 mln. žiūrovų.

Zaliukas January 08 2019 1,130 0 comments 0 out of 0 ratings

0 comments

Leave a Comment

Please Login to Post a Comment.
  • No Comments have been Posted.

Rating is available to Members only.
Please Login or Register to vote.
Awesome! (0)0 %
Very Good (0)0 %
Good (0)0 %
Average (0)0 %
Poor (0)0 %






Sveiki, klausimus ,
pasiūlymus siųskit elektroniniu paštu
zaliukui@gmail.com



tik norint
pakomentuoti.