Šį sekmadienį TV3 „X faktoriaus“ žiūrovus nustebino ne tik atlikėjų pasirodymai, bet pati TV3 televizija. Šou metu TV3 pristatė savo naują įvaizdį - modernų ir drąsų. Nuo gruodžio 1 d. keičiasi ne tik TV3 televizijos, bet ir pačios „All Media Baltics“ grupės bei kai kurių kitų, jai priklausančių, prekės ženklų pavadinimai ir vizualai.
Vizualiniai atnaujinimai įgyvendinami visose Baltijos šalyse. Šiuo pokyčiu siekiama įtvirtinti „3” - kaip kokybės ir didžiausios žiniasklaidos grupės Baltijos šalyse ženklą.
„Keičiantis televizijos žiūrėjimo įpročiams, neišvengiamai turime keistis ir mes. TV3 atsinaujinimas būtent tai ir reiškia - tampame modernesni ir dar artimesni savo žiūrovams. Be to, atliepiant besikeičiančius vartotojų poreikius ir technologinius pokyčius, siekiame įtvirtinti supratimą, kad TV3 nebėra tik TV ekranuose, tai yra didžiausia žiniasklaidos grupė, apimanti visas įmanomas media platformas, esame didžiausias pramogų hub‘as, suteikiantis žiūrovams dar daugiau turinio, dar daugiau informacijos ir įspūdžių - kiekvienam pagal poreikius“, - sakė „All Media Lithuania“, valdančios TV3 televiziją, generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
Pasak jos, pokyčius lėmė tai, kad TV3 yra įtakingiausias ir mylimiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse. Taigi, suvienodinus grupei priklausančius prekės ženklus, siekiama, kad jie visi aiškiai asocijuotųsi su TV3, būtų aiškiai atpažįstami ir pripažinti kaip TV3 Grupės nariai.
„Ištarus „3“ - prasideda geriausi dalykai! „3“ - kai skaičiuotė baigiasi ir prasideda veiksmas! „3“ - kokybės ženklas, kuriame telpa geriausias pramoginis ir informacinis turinys. Naujasis „3“ - dar daugiau pramogų ir gerų dalykų Jums, žiūrovai! Ir visu tuo galite mėgautis Jums patogiausiu būdu ir jums patogiausiu laiku“, - ženklo „3” reikšmę aiškino L. Blaževičiūtė.
No Comments have been Posted.